Οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας του φαρμακείου το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι καταιγιστικές. Σήμερα περισσότερο από ποτέ το φαρμακείο χρειάζεται η μηχανογραφική του υποστήριξη...

Οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας του φαρμακείου το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι καταιγιστικές. Σήμερα περισσότερο από ποτέ το φαρμακείο χρειάζεται η μηχανογραφική του υποστήριξη να είναι ευέλικτη και ενημερωμένη μέχρι και στην τελευταία αλλαγή άμμεσα.

Το μεγαλύτερο μέρος των φαρμακείων του νομού μας, από όσο μπορώ να γνωρίζω, έχει στον υπολογιστή του το πρόγραμμα διαχείρισης φαρμακείου FarmakoNet. Στις τελευταίες ενημερώσεις λοιπόν φαίνεται ότι η εταιρία που το υποστηρίζει έχει αρχίσει και χάνει τον έλεγχο.

Προσοχή λοιπόν στα παρακάτω:

  • Αν γίνεται καταχώρηση μέσω barcode scanner για την εκτέλεση της συνταγής, στο πρώτο είδος αν είναι ΜΗΣΥΦΑ ή ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΛΙΣΤΑΣ μόλις πατήσεις enter χάνεται η θέση και συνεχίζεις να χτυπάς στο ΠΟΥΘΕΝΑ
  • Αν πας να φτιάξεις την παραγγελία σου  πρωΐ-πρωΐ χωρίς να έχεις κάνει κάποια κίνηση πώλησης όλα τα είδη της προηγούμενης ημέρας τα βάζει στον βασικό προμηθευτή και ας τα έχεις φτιάξει εσύ από την προηγουμένη σε άλλους προμηθευτές

Η CSA όταν στέλνει ενημέρωση του αρχείου φαρμάκων μας ενημερώνει ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη ή παραλλείψεις! Γι’ αυτό προσέξτε:

  • Τα εμβόλια που χορηγούνται από το Ι.Κ.Α. δεν εμφανίζουν κανένα μήνυμα… βάζε εσύ το Ι.Κ.Α. θα στα κόβει!! Εκτός αν δείς   ΕΔΩ
  • Το EXJADE χορηγείται από το Ι.Κ.Α… βάζε εσύ το Ι.Κ.Α. θα στα κόβει!! Εκτός αν δεις πρώτα  ΕΔΩ
  • Ως πότε θα περιμένουμε να γίνει ΜΗ ΕΝΕΡΓΟ ΕΙΔΟΣ το απλό DIAMICRON  και πόσα άλλα!! Θα μου πεις “έλα δεν είναι τίποτα δύσκολο να το αλλάξεις μόνος σου” . Το ίδιο ισχύει και για αυτούς που το συντηρούν όμως, που πληρώνονται!!
  • Ποιά τιμή είναι σωστή τιμή για το PENNSAID, του προγράμματος ή της διατίμησης ;

Και αξιώνει να τους πληρώνουμε και συμβόλαιο συντήρησης;  Τις συνταγές που κόβονται ποιός θα τις πληρώσει!!

Για να είμαστε σωστοί όμως ομολογώ ότι μάλλον λύθηκε το πρόβλημα με τα είδη που χάνονταν στην παραγγελία.

Ένας φτωχός και μόνος χρήστης κάπου στην Κορινθία…

(.. αν με ψάχνεις CSA ρώτα τους διαχειριστές με χαρά θα βοηθήσουν..)

* δημοσιεύουμε αυτούσια την επιστολή ενός συναδέλφου, προσθέτωντας τις εγκυκλίους που αποδεικνύουν το βάσιμο των αιτιάσεών του

  • CSA

    21 Ιουνίου 2011 #1 Author

    Είναι πολύ εύκολο να ειρωνεύεται κάποιος ανώνυμα την προσπάθεια των ανθρώπων μιας εταιρείας να υποστηρίζουν αλλά και να βελτιώνουν μηχανογραφικά το ελληνικό φαρμακείο και μάλιστα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες σημερινές συνθήκες. Το δύσκολο είναι να συμβάλλει με τις καλοπροαίρετες παρατηρήσεις του στην βελτίωση ενός προιόντος που πρώτα απ’όλα αποτελεί εργαλείο για τον ίδιο. Ευτυχώς για εμάς, υπάρχουν πολλοί φαρμακοποιοί σε όλη την Ελλάδα που οι προτάσεις και οι παρατηρήσεις τους μας έχουν βοηθήσει να έχουμε σήμερα, όχι μόνο το δημοφιλέστερο μακράν, αλλά και το καλύτερο μηχανογραφικό εργαλείο για τον Ελληνα φαρμακοποιό και να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε συνεχώς νέα προιόντα και υπηρεσίες. Δεν διεκδικούμε το αλάθητο, γι αυτό και είμαστε πάντα ανοιχτοί στην κριτική, που την θεωρούμε απαραίτητη προυπόθεση για την βελτίωση μας. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, έχουμε ένα σχόλιο, το ύφος του οποίου ξεπερνάει τα όρια της κριτικής και οδηγείται σε απαξιωτικούς και επιπόλαιους χαρακτηρισμούς που υποτιμούν και εμάς αλλά και την πολύ καλή δουλειά που κάνουν στην Κορινθία οι συνεργάτες μας. Δεν καταλαβαίνουμε επίσης, το να χρησιμοποιείται σε ανώνυμο σχόλιο, η προτροπή να βρούμε τον συντάκτη μέσω των διαχειριστών. Για ποιό λόγο ; Θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να απαντήσουμε ιδιωτικά σε ένα δημόσιο σχόλιο ; Εμείς και οι συνεργάτες μας είμαστε πάντα στην διάθεση οποιουδήποτε πελάτη μας και δεν χρειάζεται να μας ψάξει κανείς μέσω των blogs.
    Ας, αφήσουμε όμως στην άκρη το ύφος του σχολίου, αποδίδοντας το σε μια ατυχή στιγμή του συντάκτη του, και άς απαντήσουμε στην ουσία των παρατηρήσεων του γιατί νομίζουμε ότι είναι πιο χρήσιμο.
    – Σχετικά με το θέμα των παραγγελιών, είναι καθαρά λάθος χειρισμός από τον χρήστη, και μια επαφή με το τμήμα υποστήριξης θα έδινε την σωστή απάντηση, όπως και μάλλον έγινε, χωρίς να λυθεί κάποιο υποτιθέμενο πρόβλημα.
    – Η καταχώρηση με barcode scanner των ΜΗΣΥΦΑ δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα. Καλό θα ήταν να ελέγξετε το συγκεκριμένο scanner ή να το δεί από κοντά κάποιος τεχνικός μας. Δεν έχει αναφερθεί πάντως κάτι τέτοιο ξανά από άλλο φαρμακείο.
    – Για τα εμβόλια, δεν υπάρχει κατάλογος εμβολίων που να συνοδεύεται με την αναγραφή του ΕΟΦ, ούτως ώστε να μπορεί να γίνει μηχανογραφική χρήση του. Υπάρχουν μόνο οι γενικές οδηγίες ανά τύπο εμβολίου, όπως υπήρχαν πάντα. Παρόλα αυτά, γίνεται προσπάθεια από τη μεριά μας, να υπάρξει τέτοιος κατάλογος για να μπορέσει να αξιοποιηθεί από τα προγράμματα φαρμακείου, δεδομένου ότι, το τελευταίο διάστημα, η συνταγογράφηση συνταγών του ΙΚΑ και από γιατρούς εκτός ΙΚΑ, έχει προκαλέσει ανάλογα λάθη.
    – Το DIAMICRON είναι μέσα στον κατάλογο του Υπουργείου και έχει αδειοδότηση.
    – Το PENNSAID στην τελευταία ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας, και σε όλες τις συσκευασίες του, έχει ακριβώς τις ίδιες τιμές με το FarmakoNet.

    Κλείνοντας, δηλώνουμε ότι δεν προτιθέμεθα να μπούμε σε διαδικασία ερωτήσεων-απαντήσεων μέσω διαδικτύου. Το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας μας είναι πάντα διαθέσιμο να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία, όπως και κάνει με όλους τους φαρμακοποιούς-πελάτες μας όλα αυτά τα χρόνια.

    Απάντηση

    • Δ.Τ.

      21 Ιουνίου 2011 #2 Author

      η ΗΔΙΚΑ αφαιρεί τα Φ/κα που δεν κυκλοφορούν από τις λίστες της, για να μη μπερδεύονται οι γιατροί. Μπορείτε μέσω του ΟΣΦΕ να κάνετε το ίδιο ή να βάλετε ενδείξεις όπως της αρνητικής λίστας ή ό,τι άλλο θεωρήσετε πιο εύκολο! Όταν ένας συνάδελφος παίρνει συνταγή με 1 από τα εκατοντάδες αντίγραφα που έχουν πάρει άδεια για μορφές των 14, 28 ή και 56 χαπιών δεν ξέρει με ποιο να κοστολογήσει για να θέσει τη συνταγή νόμιμα ως μερικώς εκτελεσμένη κι αρχίζει τα τηλέφωνα σε συναδέλφους για να μη βρεθεί εκτεθειμένος σε κάποιον έλεγχο! Αυτό μπορείτε πιστεύω να το λύσετε, δεν είσαστε πιο επίσημο όργανο από την ΗΔΙΚΑ, αλλά ένα ανεπίσημο εργαλείο των Φ/ών, δε νομίζω ότι σας υποχρεώνει κάτι σε τέτοια τυπικότητα, ειδάλλως ενημερώστε μας. Φιλικά…

      Απάντηση

  • admin

    21 Ιουνίου 2011 #3 Author

    Στο άρθρο αναρτήθηκε αυτούσια ηλεκτρονική επιστολή συναδέλφου ο οποίος ζήτησε α) να του αποστείλουμε αν έχουμε τις ορθές εγκυκλίους (τις προσθέσαμε με την άδειά του στο άρθρο προς ενημέρωση όλων) και β) να κρατήσουμε την ανωνυμία του.
    Εκ παραδρομής δεν δημοσιεύτηκε αυτή η επισήμανση, η οποία όντως αλλάζει όλο το ύφος του κειμένου. Η διόρθωση αυτή έγινε προς αποκατάσταση της αλήθειας και καλοπροαίρετα πάντα θεωρούμε την παρεξήγηση διευθετημένη.
    Ως προς την ουσία τώρα των αιτιάσεών του ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εκφέρει άποψη επί του θέματος όπως η Εταιρία σας ορθώς ανακοίνωσε τις δικές της.

    εκ των διαχειριστών

    Απάντηση

  • Στεφανος

    21 Ιουνίου 2011 #4 Author

    1. Δηλαδή εγώ θα βασίζομαι σε ενα προιόν που οι δημιουργοί και συντηρητές του δεν μπορούν να κωδικοποιήσουν σωστά το αρχείο ειδών; π.χ. τα εμβόλια;
    2. Οσο για το πόσο γρήγορη είναι η ανταπόκριση τους έχω μεγάλη πείρα. Για κοιτάξτε το αρχείο με τις κλήσεις που έχω κάνει για θέματα λειτουργίας.
    3. Δεν το ήξερα ότι το barcode εχει άλλη συμπεριφορά στα ΜΗΣΥΦΑ και άλλη στα υπόλοιπα!!!

    Περίμενα θετική ανταπόκριση απο την κατασκευαστρια εταιρια, να σου δείχνουν τα στοιχεία να γίνεις πληρέστερος και εσύ να λες : “είμαι βασιλιάς εγώ, ποιοί είναι αυτοί που τολμούν να με πιάνουν στο πληκτρολόγιο τους…..”

    Φαρμακείο
    Ελένης Κωνστανίνου
    Κιάτο Κορινθίας

    Απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.